.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکمیل محور نور، چمستان و آمل نیازمند اعتبار

شمال نیوز: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل محور نور، چمستان و آمل نیاز به تامین اعتبار دارد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالوحید فیاضی در آیین تودیع و معارفه شهردار شهر چمستان بیان داشت: در مدیریت شهرداری به‌ویژه شهرهای جدید و کم‌سابقه باید به زیرساخت‌ها توجه بیشتری شود.

وی ابراز داشت: مدیران در اعمال مدیریت خود گاهی نگاه نزدیک دارند و گاه نگاه دور را مدنظر قرار می‌دهند، مدیران دوراندیش امروز را فراموش و فقط به آینده فکر می‌کنند و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند ولی هر دو نگاه همزمان لازم است و باید هر دو را دید و به جزئیات هم توجه کرد.

عضو خانه ملت عنوان داشت: در مدیریت عمران شهری به بهانه کارهای بزرگ و کلان حتی از یک چاله در خیابان هم نباید به سادگی گذشت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برای شهر باید برنامه تعریف کنیم، زیرا توسعه شهر با برنامه‌ریزی درست امکان‌پذیر است.

وی افزود: بافت فعلی چمستان به گونه‌ای است که جمعیت بیش از ظرفیت خود را پذیرا است و باید به توسعه این شهر توجه جدی شود.

این مسئول با بیان اینکه چمستان قابلیت خوبی برای توسعه دارد و برای توسعه این شهر باید از فرصت‌ها استفاده کرد، اظهار داشت: کارها باید به‌روز پیگیری و برای آینده نیز کار شود و باید گام اول را برداریم و آیندگان آن را ادامه دهند و تکمیل کنند.

وی گفت: آماده هرگونه همکاری برای توسعه شهر با شورا و شهرداری هستم.

فیاضی در ادامه به دغدغه مکررش درباره توسعه محور نور، چمستان و آمل اشاره کرد و گفت: این دغدغه همچنان ادامه دارد اما در آخرین نشست و صحبت با پیمانکار قرار شد، 10 کیلومتر از مسیر که خاکبرداری شده تا پایان سال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی افزود: در مسیر نور تا چمستان، تعریض مسیر انجام شده اما چند دهنه پل باید احداث شود که نیاز به اعتبار و تسریع در عملیات اجرایی دارد. /ف

/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.